29 Δεκ 2020

Hell(0) Koίτη - 2020

 

 

Την Κυριακή που μας πέρασε και ήταν η τελευταία της παλαβής χρονιάς ξεσαλώσαμε.

 

Χρησιμοποιώντας τον κωδικό 6 για άσκηση στα όρια της περιφέρειας κατοικίας  


(εδώ να ευχαριστήσω τον συγκάτοικο μου στη  17η σκηνή της ΧΑΝΘ στον Αγ,Νικόλαο, Κυριάκο)

 

βρεθήκαμε με το Χρήστο στην εξερεύνηση του ποταμιού που ενώνει Ταγαράδες με Σχολάρι.

 

 

Το υλικό είναι κυρίως σε βίντεο μιας και πρωταρχικό ρόλο  είχε η εκτός δρόμου οδήγηση

Αυτό που καταχρηστικά και για λόγους εντυπωσιασμού

ή τόνωσης του ελλειματικού οδηγικού status ονομάζεται τελευταία off road ride

 στην απέλπιδα προσπάθεια των μικρών να μοιάσουν λίγο με τιμόνια διασχίζοντας χωματόδρομους και 

φωτογραφίζοντας πίσω από μεγάλα πλατανόφυλλα πολύχρωμα πολλά υποσχόμενα... ακίνητα  μοτόρια

 

(Αν πρέπει να δίνω το μηχανάκι για να μΕ το ανεβάσει άλλος σε μια ανηφόρα 100 μέτρων

 κάνω στην άκρη και σφυρίζω βλάχικα  όταν η κουβέντα πάει στο off road γκέγκε ή ρέγκε?)

 

Το ποτάμι είναι η αγαπημένη μου βόλτα για προπόνηση

με τα μεγάλα on off  στην κρυφή αγαπημένη μου τεχνική την οδήγηση στην άμμο.

 

Για ένα παράξενο λόγο στην άμμο είμαι πιό άνετα κι από την βρεγμένη άσφαλτο 

κι ο Χρήστος δίπλα μου το ίδιο.

Σκόρπιες εικόνες μαζί με αυτές τις κατάληξης της βόλτας 

στην παραλία Ποταμός και στη θέση Ναυάγιο στην Επανωμή.




Αυτό το κενό στα ίχνη των enduro μας ψάρωσε ,είναι τα τελευταία μέτρα 

πριν τη βοορκοανηφόρα που οδηγεί στη στάνη έξω απο το Σχολάρι.....θα επανέλθουμε.



Κανένα πρόβλημα συνεχίσαμε αριστερά επάνω στους ψαρωτικούς  ''τοίχους''

που σε ανεβάζουν στο ύψος του παλιού ΧΥΤΑ

...πόσο θα ήθελα να έχω εδώ τους ''off road''  ''φίλους'' μου!





Ποταμός..... ανάσα με μια ματιά στον ορίζοντα





Υeahhh!!!












Οταν θέλει καινούριο λάστιχο μπροστά και προσπαθεί να σου το πεί όλη μέρα..




Και φυσικά το video είς διπλούν δια χειρός εμού(μετά μουσικής)



και του  Χρήστου (με ήχο φυσικό).



 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ενα σχόλιο