5 Νοε 2023

Η μπλέ Μπεμβέ η χίλιατρακόσα

 Η μπλε Μπεμβε που όλοι ήθελαν να την καβαλήσουν πρώτοι 

σαν τη Νάνσυ στη τρίτη του Λυκείου , ήρθε στην πόλη.

 

 

 

Πέμπτη πρωί η μοτοσυκλέτα επιτέλους με πινακίδες  

και μια βροχή που περιμέναμε μήνες μας βάζει στην αναμονή μέχρι το μεσημέρι.

Η πρώτη αναγνωριστική μέχρι το Χορτιάτη είναι το προοίμιο 

του τι θα ακολουθήσει στη μεγάλη βόλτα του Σαββατοκύριακου.


Ακριβώς στα λόγια του Γιάννη ,η μοτοσυκλέτα πατάει γερά κάτω με το μπροστινό σχεδόν βιδωμένο και ο  κινητήρας πραγματικό βελούδο ,να σκύβεις να βλέπεις δύο κυλίνδρους σε διάταξη boxer

 και να αναφωνείς ''δεν πιστεύω ότι οδηγάω αυτό που βλέπω''

 

Για να ξεφύγουμε από την τεράστια τρολιά που λέει ότι το μηχανάκι είναι κοντό 

φωτογραφίζω με τις αναρτήσεις στο ύψος που έχουν όταν κινείται 

 

 

Αθόρυβα όλα εκτός από το γρανάζι της δευτέρας που θέλει το στρώσιμο του 

 κι είναι σαφές ότι λείπει το ρούφηγμα από το φιλτροκούτι των LC 

 και ο κάθε ελάχιστος κραδασμός που είχαν τα 1250.



Τα ωραία ξεκινούν μεσημέρι Παρασκευής με το πρόγραμμα να λέει βόλτα μέχρι να νυχτώσει.

 

Πρώτη στάση

 

 

 

 

 και κατευθείαν ένα μικρό off road στην τεχνητή λίμνη των Βασιλικών.

 

 

 

 

Η ανάρτηση με αφήνει άφωνο  εδώ και ώρα είναι φανερό πως δεν τα κάνει όλα μόνη της αλλά παράλληλα με την ακαμψία πλαισίου και υποπλαισίου  και τη νέα τεχνική έδρασης του telelever.

Η αναστροφή είναι παιχνιδάκι και θυμίζει το τεράστιο adv 1150

 που άφηνε τους πάντες άφωνους γυρνώντας γύρω από τον εαυτό του.

 

Οι γυμνές φωτογραφίες του 1300 στο net  επιβεβαιώνοιυν το μυαλό μου

 που είδε σχεδιασμό και στήσιμο  trial και mountain bike με 29ρες 

εκεί που όλοι έβλεπαν ένα ακριβό αντίγραφο του NC.





θα είναι μακριά η κοπάνα



 



 Ανάρτηση ξανά...

Οι αποσβέσεις δείχνουν να αλλάζουν πολλές φορές το δευτερόλεπτο 

 ακολουθώντας κάθε εντολή κι ανάγκη  που προ-έρχεται από τους τροχούς.

 

Ειδικά στο mode Enduro τα πάντα γίνονται πιο ενδοτικά και πρέπει να πιέσεις πολύ 

να τρέξεις και να σημαδέψεις επίτηδες διαδοχικά εμπόδια ή λακκούβες 

για να ακούσεις το γνώριμο ντακ από την μετάδοση που σημαίνει 

ότι απλά η απόσβεση επαναφοράς δεν πρόλαβε να επαναφέρει το αμορτισερ σε πλήρη έκταση. 


Κι αφήνοντας το χώμα η διασκεδαση ανεβαίνει κι άλλο.

Το γρήγορο μπροστινό ακλόνητο το μοτερ να ανεβάζει σαν καλό V4 ή σαν ηλεκτρικό αν θέλετε 

και το shifter να πλησιάζει σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα αυτό του XR.

GS-XR σκέφτομαι κι ίσως το βασικό χρώμα των παρουσιάσεψν να μην έχει επιλεγεί τυχαία  .

 H πρώτη μου προσέγγιση όντως μιλούσε για GS με κινητήρα XR αλλά τελικά είναι πολλά παραπάνω.

Είναι ένα understated οπτικά όπλο που εκεί  που ρολάρει με 6η και 1800 στροφές καίγοντας 4 λίτρα 

με 2-3  κινήσεις του αριστερού ποδιού προς τα κάτω στίβει την άσφαλτο 

και απαιτεί να είσαι έτοιμος να το ρίξεις με όλα στην επόμενη καμπή (καίγοντας σχεδόν 7 λίτρα)

Μετά την ανάβαση στα 2 εκκλησάκια του Προφήτη Ηλία κοντά στο Λιβάδι 

το χαμόγελο είναι καρφωμένο το μυαλό στις νέες δουλειές που θα κάνω 

για να το παραλάβω όσο το δυνατόν νωρίτερα.

 

Ως και τα βράχια την ακολουθούν στο σχήμα

 

 

 

 Στο βάθος αριστερά ίσα που διακρίνεται η διώρυγα της Ποτίδαιας , νέο παιχνίδι σε νέο μέρος.

 

 

 

Το ξέρω το παραμύθι ,μου είχε συμβεί το ίδιο ,πάλι Νοέμβριο του 2018 

που  πάλι οι άνθρωποι της Βελμαρ μου είχαν παραχωρήσει για ένα τριήμερο στην Ηπειρο

 το πρώτο και τότε 1250 της Βόρειας Ελλάδας.

Τα καταφέρατε βρε ,θα ξαναφάμε το φθινόπωρο! 

 

 

 

Το μοτερ στο πλάι σχεδόν  αόρατο

 

 

 

 

Ένα 1250 της επόμενης δεκαετίας είναι εδώ στο κέντρο των Σανών 

έτοιμο να διασκεδάσει και να εκπλήξει τους πάντες.

 

 

 

 

 

Το ξέρω το story είπαμε ...δίαιτα μέχρι την παραλαβή!




Η γιορτή μοτοσυκλετισμού συνεχίζεται στα στροφιλίκια του Χολομώντα η ταχύτατη κίνηση από στροφή σε στροφή με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο μου είναι γνώριμη μετά από 80000 χλμ με τα 1250 

κι εδω είναι ακόμα εντονότερη με τη βοήθεια του σετ σαζμαν-shifter-ανάρτηση.

 

Θα γράψω ως διάλειμμα στο παραλήρημα για την άνετη σέλα για την άερινη γκαζιέρα

για το νέο ΑΚΛΟΝΗΤΟ σύστημα στήριξης του ανεμοθώρακα 

για την κάλυψη από τον αέρα στην υψηλή θέση.

Για το ξενέρωμα των φλας στις χούφτες (το ζητάς να έρθει με απλά)

Αυτά τα έχουν πολλά μηχανάκια  πλέον και απασχολούν σεβαστή μερίδα αναβατών 

όχι εμένα εδώ σε τούτο το σαλονικιώτικο test ride συναισθημάτων.


Στην ευθεία για την Κασσάνδρα επιλέγω cruise control στα 140 κι όπως χαλαρώνω μετά από πολλή ώρα κυνηγητό νιώθω απώλεια ισχύος,  μάτι μας έφαγε τη βενζιναντλία λέω...

ώσπου βλέπω στο βάθος το πίσω μέρος ενος  Astra 

ενώ  νιώθω τη μοτοσυκλέτα να επιβραδύνει κι άλλο.


Τι μου διαφεύγει και άδικα τρομάζω?


 

Το ρανταρ ρε φίλε ...το ρανταρ που μας χαλάει τη μόστρα πάνω από το διαστημικό φανάρι.

το έξυπνο μαραφέτι που με μεγάλη ακρίβεια φροντίζει όχι μόνον για την επιβράδυνση αλλά και για την ομαλή επίσης επιτάχυνση μέχρι την προεπιλεγμένη ταχύτητα όταν ο δρόμος μπροστά είναι και πάλι ελεύθερος,

Γκατζετ πολύπλοκα ηλεκτρικά και αισθητήρες που προβληματίζουν 

τους μελλοντικούς κατόχους ακριβώς όπως και η μίζα όταν πρωτοεμφανίστηκε. 


Τεχνολογία αιχμής και στο πίσω μέρος (εκεί που κάποτε είχαμε το φανάρι πορείας και stop)

Με κίτρινα τριγωνάκια μέσα στους καθρέφτες να σε ενημερώνουν ότι πλησιάζει όχημα 

με οδηγό που ψάχνει στο youtube του κινητού το νέο τραγούδι της αγαπημένης του.


Βέβαια το να σε πλησιάσει όχημα εκτός μποτιλιαρίσματος 

είναι πιο σπάνιο κι από χιονόπτωση στην Κασσάνδρα

 όπου συνεχίζω να στροφάρω γελώντας σα χαζός με το καλό που μου έτυχε για τούτο το ΠΣΚ.


Άνω τελεία για τους εξεγερμένους από το κείμενο ,

ΝΑΙ τα κάνω όλα αυτά και με  το 1250 που λατρεύω

απλά εδώ είναι ΟΛΑ καλύτερα ..εκτός από την ακόμα αξεπέραστη λόγω οικειότητας 

brutal αισθητική και γραμμές του απερχόμενου.


Βάλε καμμιά φωτό να κρυώσει το στυλό βρε












Σκόρπιες σκέψεις....

η κόρνα παραμένει σταθερά αστεία.

το να μην έχεις να καθαρίζεις ζελατίνα κράνους κάθε μισή ώρα αγαπιέται.

ο συντελεστής κεφαλοστροφής ανάμεσα σε μη γνώστες είναι μικρότερος

 

 

 

τα  Next 2 είναι λαστιχάρες

αν δε νύχτωνε ακόμα θα τριγυρνούσα

 

η λειτουργία Sporting στην ταμπλέτα εκεί που παλιά έλεγε Navigation σου μιλάει για τις προθέσεις!

 

 (εδω σήκωνε κι ένα τζιπάδικο κλισιόμετρο)

 

η βενζίνη έφτασε για 250 χλμ μέχρι να βγεί το μήνυμα στην οθόνη με υπόλοιπο άλλα 70,

υπολογίστε το άστρωτο μοτέρ και τα μπρος πίσω της φωτογράφισης που έβγαλαν μέση 6.3 


Γραμμένο από χιλιομετροφάγο ιδιώτη ,

που περιμένει εναγωνίως τις δημοσιογραφικές αναφορές για να βρει κοινά στοιχεία!


See ya!




 

 

 p.s.

Γυρνώντας στο σπίτι βλέπω παντού  να ξεφυτρώνουν..... Χ!



 

 

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ενα σχόλιο