5 Απρ 2022

Κέρκυρα 2022 by Σουρδοντάμαρα Riders

2,187 η βενζίνη στην Κόνιτσα στον πρώτο ανεφοδιασμό!που πάμε ώρε καπεταναίοι!μας νικάνε!
Προσκύνημα Σουρδονταμαραίων 2022! Φύγαμε!
Δύσκολη χρονιά εξελίσσεται η φετινή για όλους μας,όχι πως η προηγούμενες ήτανε καλύτερες,αλλά η μεγάλη διαφορά φέτος είναι η ανεξέλεγκτη τιμή,πάντα προς τα πάνω της βενζίνης.Αυτο το δίευρο στο λίτρο έχει κόψει από πολλούς ταξιδευτές και παρέες την μεγαλύτερη ευχαρίστηση μας:βόλτες και ταξίδια με τις μηχανές.
Κάπου τον Νοέμβριο αποφασίσαμε για την καθιερωμένη βόλτα της χρονιάς,το λεγόμενο Προσκύνημα,να γίνει το τριήμερο της 25ής Μαρτίου.Προορισμος ο Έβρος μιας και τον χρωστουσαμε από πέρυσι!Διαδρομές έτοιμες με διανυκτερεύσεις και σημεία ενδιαφέροντος αλλά και πάλι κανονίζαμε χωρίς τον ξενοδόχο (βενζινάδικο).Τα σχεδόν 2000 χιλιόμετρα της βόλτας αποδείχθηκαν απαγορευτικά στον προϋπολογισμό του τριημέρου με την βενζίνη να έχει ξεπεράσει τα 2 €.Οποτε αποφασίζουμε σε αλλαγή σχεδίου και διαδρομής.Παμε δυτικά λέμε να τα οργωσουμε,να τα εξερευνήσουμε ακόμα παραπάνω και ας έχουμε πάει αρκετές φορές.Σκοπος να βγει βόλτα κάτω από χίλια χιλιόμετρα χωρίς όμως να χάσουμε ώρες από την οδήγηση,με στενές και πολύ κλειστές διαδρομές.Υπνο στα σκηνακια και φαγητό από το σπίτι με τάπερ και κονσέρβες.
Για πρώτη διανυκτέρευση επιλέχτηκε η παραλία της Σαγιάδας και θα φτάναμε εκεί μέσω Δοτσικου-Επταχωρι,πέρασμα από Πωγώνι και συνοριογραμμη μέχρι τον προορισμό μας από τα όρη Φιλιατών.
Για δεύτερη διανυκτέρευση έπεσε η ιδέα της Κέρκυρας.Οι διαφωνίες στην αρχή ήταν έντονες λόγω των ακτοπλοϊκών,αλλά,ο χρόνος που θα περνούσαμε στο καράβι,ο περιορισμός των χιλιομέτρων μέσα στο νησί,το ότι κανένας μας δεν έχει κάνει μοτοταξιδι στην Κέρκυρα συν ότι πήραμε προσφορά από την εταιρία στα 20,50 πήγαινε έλα άτομο με μηχανή,συμφωνήσαμε εντέλει να πάμε.
Η επιστροφή θα γινόταν  από τον παλιό επαρχιακό Ηγουμενίτσα, Γιάννενα, Κοζάνη.

Ο συνολικός χάρτης της διαδρομής

18 άτομα από Κοζάνη,ένας από Αθήνα που ήρθε το προηγούμενο βράδυ,έναν που θα περνάμε από Γρεβενά και ένας που θα ερχόταν την επόμενη μέρα στη Κέρκυρα.Συνολο 21 άτομα με αντίστοιχες μηχανές.
Ραντεβού για πρωινό καφέ και ξεκινάμε!

1η στάση στο Επταχώρι.

Κάτω Μερόπη Πωγωνίου για καφέ και μερακληδικο τσιπουρακι

Μετά τα βουνά

Έτοιμα τα σκηνακια!

Πρωινό ξύπνημα και φύγαμε για Κέρκυρα!

Εν πλω!

Έπεσε πείνα!

Η μεγάλη σιγουριά για τα λάστιχα ότι θα βγάλουν τη βόλτα,είχαν το παρακάτω αποτέλεσμα!
Αλλαγή πισινού σε μένα και μπροστινού ο Μάνος με το Tdm στη Κέρκυρα!

Συνάντηση με την υπόλοιπη ομάδα που προπορεύονταν στο όρος Παντοκράτορος!η θέα μοναδική και η διαδρομή από Σπαρτυλα εξαιρετική!

Στο χωριό Νύμφες πέσαμε πάνω σε ορεινό αγώνα ποδηλασίας και οι τοπικές αρχές είχαν στήσει ένα πολύ ωραίο πάρτι στη πλατεία που ήταν και η αφετηρία!μουσικές σούβλες λουκουμάδες και μπύρες!τα δέκα λεπτά που μας είπαν να περιμένουμε για να περάσουμε έγιναν αισίως 1 ώρα!μας κέρασαν τα πάντα,μας ευχαρίστησαν για την παρουσία μας,μιλήσαμε στα μικρόφωνα και χειροκροτήσαμε τους αγωνιζόμενους!άνετα θα μπορούσαμε να διανυκτερεύσουμε εκεί αλλά ο τελικός προορισμός ήταν στον Κάβο.

Στο χωριό Νύμφες

Φύγαμε από Νύμφες μέσα από αμπαντο διαδρομές για τον Κάβο.το πάσο στο Σωκρακι είναι φανταστικό! Φτάσαμε στο Κάβο λίγο πριν νυχτώσει και εκεί μας περίμενε και η υπόλοιπη παρέα που είχαμε χαθεί από το πρωί.
Ο Μάνος με το Versys που είναι από τον κάβο είχε κάνει τα κόλπα του για τη διανυκτέρευση παρέα με τον Πάνο που έχει και αυτός ένα ξάδερφο εκεί. Καποιοι πήγαν σε δωμάτια και οι υπόλοιποι στήσαμε σε ένα χωράφι με ελιές που πριν φτάσουμε μας το κούρεψαν κιόλας!
Ακριβώς από δίπλα υπήρχε ένα παλιό pool bar που μας το παραχώρησαν για να ψήσουμε!Πήραμε κρέατα κάρβουνα μπύρες και το πάρτι ξεκινά!

Όσοι μας ξέρετε μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε το βράδυ!

Ξύπνημα Κυριακή πρωί και ανηφορίζουμε για την Κέρκυρα.το πλοίο φεύγει στη μία οπότε έχουμε χρόνο για καφέ και περπάτημα στη πόλη!

Κέρκυρα

Στο γυρισμό

Επιστροφή στη Κοζάνη από τον παλιό επαρχιακό με μια παράκαμψη έκπληξη και καφεδάκι στα Γιάννενα! Μέτσοβο Μηλιά Κρανία με μπόλικο χιόνι και κρύο και τελευταία στάση πριν τα Γρεβενά!

Άφιξη στη Κοζάνη λίγο πριν τις 9 με γεμάτες μπαταρίες και εικόνες!

Ευχαριστούμε πολύ το χωριό Νύμφες για τη φιλοξενία!
Ευχαριστούμε πολύ τον Μάνο που έκανε τα κουμάντα στον Κάβο για τα κρέατα και τις διαμονές μαζί με τον Πάνο!
Ευχαριστούμε πολύ τον Βάιο που κανόνισε τα ακτοπλοϊκά!
Και στα επόμενα με υγεία κύριοι!

ΥΓ 1.Για όσους είπαν πως είμαστε ζαμπλουτοι που ταξιδέψαμε με 2 € τη βενζίνη να αναφέρω πως η παραπάνω βόλτα έγινε με μέσο όρο τα 150€.Αν υπάρχει θέληση υπάρχει και ταξίδι.Και τους νικάμε εμείς 😉