24 Μαρ 2020

Βιογραφικό σημείωμα 36+

24 Μαρτίου 1984 κι ο Πατέρας υποκύπτει στην πίεση.
Με το δίπλωμα ήδη στην τσέπη (και με την υπογραφή του λόγω ηλκίας)
φτάνουμε στο άντρο των ιταλικών superbike που βρίσκεται στην οδό Ανθέων
(τα σπίτια της τότε ήταν γεμάτα λουλούδια).

Εκεί,στο Agostino με περίμενε, όχι μια Ducati
 αλλά αυτός ο θρυλικός κόκκινος πάπιος
ο δωδεκάβολτος με τη δίχρωμη παρακαλώ σέλα.
Στην εξωφρενική τιμή των 211 ευρώ είναι στα χέρια μου για την πρώτη βόλτα με ΔΙΚΗ μου μηχανή.
Ο διάλογος ανάμεσα σε Πατέρα και Αύγουστο δεν θα φύγει ποτέ απο το μυαλό μου απλά επειδή μπορεί να φύγω και εγώ πακέτο λόγω ηλικίας ή και συγκυρίας 
ας καταγραφεί εδώ,στη σελίδα με τον προφητικό και ολίγον μακάβριο τίτλο.

-Και τί μάρκα είναι αυτό?
Honda
-Tι εταιρεία είναι αυτή?
Κολοσσός,Ιαπωνική.



To κράνος μου ήταν Boeri Ιταλικό full face 
αγορασμένο 2 χρόνια πριν απο ποδηλατάδικο στην Καρόλου Ντηλ.
Τιμή 7,5 ευρώ ,έτσι για να μετρήσουμε και με αυτό πόσο πάει το adv κλέψιμο 36 χρόνια μετά!

Στο δρόμο για το σπίτι ένα ταξί στο ύψος της Γεωργίου επιχειρεί την πρώτη δολοφονική επίθεση εναντίον μου με ΔΙΚΟ μου μηχανάκι.
Ολίγον τι παγωμένος αισθανομαι δίπλα μου την παρουσιά μιας μεγάλης μηχανής.
Ενας κύριος A.G.A.T.(all gear all time)  με μία μεγάλη bmw εποχής
(λες κι έχει και μη εποχής αυτή η μάρκα)
μου φωνάζει ''καλως όρισες στον κόσμο των 2 τροχών''
 εγκαινιάζοντας μια λαμπρή -36χρονη ήδη- συνεχή αποφυγή σοβαρών ατυχημάτων.


Συνεχίζεται............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ενα σχόλιο