7 Οκτ 2018

Μια περιπέτεια στο Χολομώντα!


 

Κείμενο             Χριστίνα Τσαλίκη Μυλωνά
Φωτογραφίες   Πασχάλης Τσαλίκης


  • Αποφασίσαμε εγώ και ο μπαμπάς μου να πάμε μια βολτα στα Βουνά με τη μηχανή. 
  • Και έτσι ξεκινήσαμε μετά την κωπηλασία μου. 
  • Από ένα σημείο ,αρχίσαμε  να ανεβαινουμε στον Χορτιάτη.
  • Εκει πέρα είχε κιτρινοπράσινα πανύψηλα δέντρα,είχε πανέμορφο τοπίο 
  • και ήταν καταπληκτικά. Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο Λιβάδι...
'




Οταν έβγαζα το κράνος μου έβλεπα διάφορα περίεργα πουλιά και φυτά








Τηλεφώνησα στη μαμά για να δω τι κάνει αλλά και να της πώ το πώς περνάμε!



Ο μπαμπάς έβγαλε πολλές φωτογραφίες




Φύγαμε από το Λιβάδι για να πάμε στο Χολομώντα.
Ξαφνικά ο μπαμπάς μπήκε σε έναν μεγάλο χωματόδρομο που ανέβαινε σε ένα εκκλησάκι.
Από την χαρά μου χτύπησα κατά λάθος την καμπάνα!




Σταματήσαμε σε ένα μικρό χωριουδάκι για σουβλάκια.


Ανεβαίνοντας στο Χολομώντα μπήκαμε  σε έναν έρημο δρόμο.





Όταν φτάσαμε στην κορυφή του βουνού συναντήσαμε πολλά φυτώρια με μικρά και μεγάλα έλατα



Κατηφορίζοντας στρίψαμε πάλι μέσα στο δάσος!
Και βρήκαμε το εκκλησάκι του Αγίου Παντελεήμονα.

Μαζί του και μια μικρή λιμνούλα.












Η τελευταία μας στάση ήταν σε ένα πάρκο πριν τον μεγάλο δρόμο




Αυτή η εκδρομή μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα
να ξαναπάω μία εκδρομή με τη μηχανή μέσα στο δάσος!!


Υ.Γ.
Το αφιερώνουμε στην καλύτερη μαμά του κόσμου , τη μαμά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ενα σχόλιο