31 Ιουλ 2014

Απόδραση απο την ανία

 Κείμενο-Φωτογραφίες
Alexandros Karasmanoglou



Καθε τοπος ειναι ευλογημενος σ αυτη την χωρα και ο δικος μου τοπος εχει το Πηλιο για ευλογια!
Μεσημερι Σαββατου και η θερμοκρασια στην πολη σκαρφαλωσε στους 34+.
Τηλεόραση, aircondition αρνουμαι να ανοιξω, η θαλασσα δε μου κάνει κεφι πια...
Φύγε λεω μεσα μου, ανεβα ψηλα. Η διαδρομη γνωστη. "Tour de Pelion" την εχω ονομασει, χαριτολογώντας. Την κανω πολυ συχνα ολες τις εποχες του χρονου και για καποιο λογο δεν την βαριεμαι ποτε! Καθε φορα την χαιρομαι οπως την πρωτη φορα!
Καβαλαω την μηχανη και οι πρωτες στροφές της αναβασης μου στο Πηλιο κανουν την μηχανη να χορευει και να γλιστρα γλυκα αλλα οσο ζεσταινονται τα ελαστικα η βολτα γινεται πιο ομαλη.
Σε λιγότερο απο τέταρτο βρίσκομαι ηδη στα 1000 μετρα υψος και συνεχίζω...

[​IMG]








Η θερμοκρασια επεσε στους 24 και η αισθηση του αερα στο προσωπο μου ειναι απολαυστική! Μακαρι να ήταν ετσι ολο τον χρονο σκεφτομαι! Μονο βολτες θα εκανα...:D

[​IMG]

Χανομαι στα πιστακια του Πηλιου και απολαμβανω φυση...

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG] 


 Σταση για δροσερο καφε στην Τσαγκαραδα.

[​IMG]


Το μυαλό έχει αδειάσει απ' όλα, ενα καλύτερο κομμάτι διαδρομής με περιμένει εως το σπίτι.
Πιστακι "Μοντε Καρλο" για οσους γνωρίζουν και καταβαση απο Αγιο Γεωργιο!
Η συνεχεια απ το σπιτι...


 Αυτο που μ' αρεσει στα πιστακια του Πηλιου ειναι οι εναλλαγες τοπιων. Βρισκεσαι να στριβεις σε δρομους χωμενους μεσα στο καταφυτο δασος και μετα απο κανα δυο φουρκετες ολο το Αιγαιο απλωνεται μπροστα σου και το βλεμμα χάνεται στον ορίζοντα.

[​IMG]

Μοντε Καρλο! Οχι, τυχαια...

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

Απο ολο το Πηλιο τα παρακατω χωρια με εξιτάρουν καθε φορα που τα επισκέπτομαι ή απλα περναω απο μεσα τους. Δε ξερω γιατί. Ισως γιατι ειναι ανεπαφα απο τον τουρισμο, ειναι οπως ηταν παντα, ισως γιατι σ αυτα εμαθα τις ομορφιες του τοπου μου.
Μηλεές, Βυζίτσα, Πινακάτες, Αγιος Γεώργιος, Αγιος Βλάσιος, Παλαιόκαστρο, Λεχώνια.
Επισκεφτειτε τα με την πρωτη ευκαιρια και δεν θα χασετε.

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

Επιστροφή στο σπιτι μετα απο 96 απολαυστικότατα χιλιόμετρα και τσεκαρισμα του πισω ελαστικού για να επαληθευσω που ειναι τα ορια της διασκεδασης μου.
Νομιζω σε ολους μας αρεσει αυτο το τελευταιο τσεκ. :)

[​IMG]





:cool:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ενα σχόλιο